1, BEVEZETŐ

Számunkra nagyon fontos, hogy betartsuk az aktuálisan érvényes adatvédelmi szabályozást és törvényeket, így az alábbiakban részletesen tárgyaljuk bemutatjuk a XY oldal és XY cég  adatvédelemre irányuló lépéseit, és az adatgyűjtéssel kapcsolatos folyamatait.

Az adatokat az XY kezeli, és ez a cég felelős a személyes adatok kezeléséért.

Kapcsolati adatok:

Teljes jogi név: XY

E-mail cím: XY

Postai cím: XY

2, MILYEN SZEMÉLYES ADATOKAT KEZELÜNK, ÉS MILYEN OKKAL?

A személyes adatok azok, amik egyértelműen lehetővé teszik egy egyén pontos azonosítását.

Az XY oldalon az alábbi személyes adatokat kezeljük, a jogalap pontos megjelölésével:

KOMMUNIKÁCIÓS ADATOK
Ide tartozik bármilyen üzenet, amit a weboldalon keresztül, e-mailben, közösségi média üzenetben, vagy bármilyen kommunikációs formában juttatsz el hozzánk.

Ezeket az adatokat azért dolgozzuk fel és tartjuk meg, hogy a rendeléseket teljesíteni tudjuk, és hogy esetleges jogi igények esetén döntési alapot szolgáltassanak.

A jogalapunk ennek a feldolgozására a felhasználó igazolható érdeklődése a tevékenységünk felé, ami megnyilvánul a nekünk címzett üzenetekben.

VÁSÁRLÓI ADATOK
Amibe beletartozik minden adat, ami a termékek és szolgáltatások vásárlásával kapcsolatos, mint például a vásárló neve, szállítási és számlázási címe, e-mail címe, telefonszáma, vásárolt termék adatai.

Ezeket az adatokat a rendelések sikeres teljesítése érdekében dolgozzuk fel, és hogy jogilag megfelelő feljegyzéseink legyenek a vásárlásokról.

Az adatok tárolásának jogalapja a rendeléssel létrejövő szerződés teljesítése a vásárló és a XY  között.

FELHASZNÁLÓI ADATOK
Amibe beletartoznak a weboldal használata során keletkező adatok, amik lehetővé teszik az oldal technikai működését, hogy az oldal biztonságát megőrizzük, hogy mentéseket tároljunk a felhasználók tevékenységéről, és hogy mindig a lehető legrelevánsabb tartalomhoz férj hozzá.

Az adatok feldolgozásának jogalapja a felhasználó egyértelmű érdeklődése a tevékenységünk felé, aminek a biztosításához és az oldal technikai működéséhez ezeknek a tárolása szükséges.

TECHNIKAI ADATOK
Amibe beletartoznak az oldal használata során keletkezett adatok, mint az IP cím, a bejelentkezési infók, böngészőadatok, az egyes oldalak látogatási ideje, oldalmegtekintések és navigációs utak, az oldalak látogatásának száma és időpontja, időzónák, és a készülék adatai, amivel megtekinted az oldalt.

Az adatok forrása az analitikai szoftverünk.

Ezeket az adatokat azért dolgozzuk fel, hogy kielemezzük a felhasználók szokásait az oldalon, megőrizzük az oldalunk biztonságos működését, és megértsük az egyes marketingdöntéseink hasznosságát.

Az adatok feldolgozásának jogalapja a felhasználó egyértelmű érdeklődése a tevékenységünk felé, ami lehetővé teszi a számunkra, hogy a biztonsági elvárásoknak megfelelően feldolgozzuk ezeket az adatokat, és az üzlet növelésére felhasználjuk a hatásosabb működés érdekében.

MARKETING ADATOK
Amibe beletartoznak a látogató preferenciái, hogy milyen marketingtartalmat fogad tőlünk szívesen. Ezeket az adatokat azért dolgozzuk fel, hogy lehetővé tegyük nyereményjátékokon való részvételt, és azokhoz a termékeinkhez/szolgáltatásainkhoz kapcsolódó reklámot küldjünk, ami felé a felhasználó érdeklődést fejezett ki.

Az adatok feldolgozásának jogalapja a felhasználó egyértelmű érdeklődése a tevékenységünk felé, ami lehetővé teszi a számunkra, hogy a biztonsági elvárásoknak megfelelően feldolgozzuk ezeket az adatokat, és az üzlet növelésére felhasználjuk a hatásosabb működés érdekében.

A gyűjtött adatokat időnként felhasználhatjuk olyan célokra, mint célzott, releváns hirdetések biztosítása a Facebook™ platformon, illetve különböző dinamikus hirdetési felületeken, és mérjük a hirdetések hatásos működését.

Az adatok feldolgozásának jogalapja a felhasználó egyértelmű érdeklődése a tevékenységünk felé, ami lehetővé teszi a számunkra, hogy a biztonsági elvárásoknak megfelelően feldolgozzuk ezeket az adatokat, és az üzlet növelésére felhasználjuk a hatásosabb működés érdekében.

A tevékenységünk során nem gyűjtünk olyan érzékeny adatokat, mint etnicitás, vallási szemlélet, szexuális élet és orientáció, politikai vélemények és szakszervezeti tagság, vagy egészségügyi háttér, és genetikai vagy biometrikai információk.

3, HOGYAN GYŰJTÜNK ADATOKAT?

Személyes adatokat gyűjthetünk olyan módon, hogy a felhasználó direkten biztosítja a számunkra (például egy rendelés feladásával, vagy egy üzenet küldésével).

Továbbá bizonyos adatokat automatikusan kerülnek gyűjtésre az oldal használata során, például ú.n. “cookie”-kkal és hasonló technológiákkal. Ezek csak a felhasználó hozzájárulásának megadása után lépnek működésbe.

Bővebb információért kérjük nézze meg a Cookie Nyilatkozatunkat.

Bizonyos adatokat külső partnerektől fogadunk, mint például analitikai szolgáltatóktól, mint a Google (EU-n kívüli partner), hirdetési hálózatoktól, mint a Facebook™ (EU-n kívüli partner), illetve fizetési lehetőséget biztosító partnerek, mint a PayPal (EU-n kívüli partner) és a Barion.

4, AZ ADATVÉDELEMMEL KAPCSOLATOS GYAKORLATI LÉPÉSINK

A XY számára rendkívül fontos a felhasználók adatainak védelme, és a hatályos szabályozásnak való megfelelés. Ezért az oldalon végzett adatvédelmi hatásvizsgálat után listát készítettünk a gyűjtött adatokról, azoknak a szükségességéről és jogalapjáról, és törvényi megfelelőségéről.

  • Az űrlapokon megadott és oldalon keletkező adatok védelme érdekében SSL minősítést alkalmazunk a teljes weboldalon (Let’s Encrypt Authority X3 certifikáció).
  • Az oldal támadás elleni védelme érdekében prémium biztonsági szoftvert (iThemes Security Pro) alkalmazunk, hogy ú.n. “brute force” és vírusos támadások ellen védjük a tárolt adatokat.
  • Az oldal adatbázisaiban a vásárlási és felhasználói adatok titkosított formában (pszeudonimizált módon) vannak tárolva, így nem olvashatóak külső fél számára.
  • Jelen adatvédelmi nyilatkozatban űrlapokon keresztül biztosítjuk a felhasználók számára a személyes adataik kezeléséről információ igénylését, a személyes adataik módosítását vagy törlését.

Időnként az üzleti tevékenységünk érdekében szükségszerű szolgáltató partnereink számára adatokat biztosítani (például tárhelyszolgáltató, futárcég, hírlevélküldő szoftver). 

Ilyen esetben mindig úgy választunk, hogy a GDPR rendelet elvárásainak megfeleljenek, és USA bázisú partner esetében az EU-US Privacy Shield adatvédelmi kezdeményezésben részt vegyenek, valamint adatkezelési szerződést iratunk velük alá, biztosítva az adatok felelős kezelését.

 

5, MARKETING KOMMUNIKÁCIÓ

A vállalkozás tevékenysége során nélkülözhetetlen fontosságú marketingkommunikáció folytatása. Az ezzel kapcsolatos adatkezelés jogalapja az érdeklődés mutatása a szolgáltatásaink felé, vagy a felhasználók kifejezett hozzájárulása.

Az Európai Unió Privacy and Electronic Communications Regulations (PECR) szabályozása alapján marketingcélú üzeneteket küldünk a felhasználóinknak, ha vásároltak tőlünk, vagy kifejezetten hozzájárultak marketingüzenetek fogadásához.

A hozzájárulás felfüggesztését, és az üzenetekről való leiratkozást minden esetben jól látható módon lehetővé tesszük. Minden egyes e-mail alján megtalálható a leiratkozáshoz szükséges link, vagy az adatbázisból való eltávolítás kérhető az XY e-mail címen.

A marketing kommunikációról való leiratkozás esetén is küldhetünk üzeneteket, de csak a rendelések teljesítésére vonatkozóan.

6, MEGJEGYZÉS A SZEMÉLYES ADATOKRA VONATKOZÓAN

Időnként szükségszerű bizonyos személyes adatokat megosztani bizonyos partnereinkkel a normál üzletmenet fenntartása érdekében:

-IT szolgáltatók, és a számítástechnikai rendszereken hibaelhárítást és karbantartást végző szolgáltatók

-Szakértői partnerek, mint ügyvédek, könyvelők, bankárok, biztosítók

-Kormányzati szervek, amik a tevékenységünkről kérnek beszámolást

-Fizetési szolgáltatók, akik biztonságosan kezelik a bankkártyaadatokat

-Futárszolgálatok, akik teljesítik a bejövő rendeléseket a megadott szállítási címre

Nemzetközi adattranszferek

A felhasználók adatait időnként az üzletmenet fenntartása érdekében szükségszerű megosztanunk az Európai Gazdasági Térségen (EGT) kívül szolgáltató partnerekkel.

Az EGT-n kívüli országok sok esetben nem biztosítanak azonos szintű védelmet az adatoknak, ezért az európai törvények tiltják az adatok kivitelét, a megfelelő feltételek teljesülésének hiányában.

Bármikor, amikor a személyes adatok az EGT-n kívülre kerülnek megtesszük a 4. pontban tárgyalt lépéseken felül az alábbiakat az adatok biztonságos kezelésének érdekében:

-Csak olyan országokba továbbítjuk az adatokat, amiket az Európai Bizottság adatbiztonság szempontjából megfelelőnek tart.

-Csak olyan USA bázisú szolgáltatásokat használunk, amik része az EU-US Privacy Shield elnevezésű adatbiztonsági kezdeményezésnek.

Ha a fentiek nem teljesülnek, a kifejezett hozzájárulását kérjük a felhasználóknak az adattranszfer megtételére. A hozzájárulás bármikor visszavonható.

Külső oldalakra vezető linkek

Ez az oldal időnként tartalmaz külső oldalakra vezető linkeket, vagy az oldalba beágyazva találhatóak kódrészletek, amik külső szolgáltatások működését biztosítják.

Ezeknek a linkeknek a kattintása, vagy a beágyazott megoldások használata lehetővé teheti külső partnereknek, hogy adatokat gyűjtsenek a felhasználókról.

Bár mindent megteszünk a partnerek megfelelő átvizsgálása érdekében, de nincs irányításunk az ő adatvédelmi elveik felett, és nem vagyunk felelősek az ő adatkezelési elveikért.

7, ADATKEZELÉS IDŐTARTAMA

A felhasználók adatait mindig csak addig tároljuk, amíg jogi/könyvelési/adatszolgáltatási kötelezettségeink azt kötelezővé teszik, illetve a szolgáltatás működtetéséhez szükséges.

Amikor a tárolás időtartamáról döntünk, figyelembe vesszük az adatok mennyiségét, jellegét és érzékenységét, és a kiszivárgásának potenciális hatását adatvédelmi incidens esetén.

Adózási okokból szükséges megőriznünk a vásárlók számlázási és vásárlási adatait legalább 8 évig, hogy jogi kötelezettségeinkenk eleget tegyünk.

Bizonyos körülmények között anonimizált formában felhasználhatjuk az adatokat statisztikai célokra, ami esetben tájékoztatás nélkül tároljuk korlátlan ideig az adatokat.

8, A LÁTOGATÓ JOGAI

Az Európai Unió állampolgáraként a General Data Protection Regulation (GDPR) elnevezésű törvény a következő jogokat biztosítja az oldal felhasználóinak:

a, Hozzáférés a személyes adatokhoz

Az oldal felhasználóinak jogában áll kérnie egy másolatot a XY által tárolt személyes adatokról. A kérés általános esetben ingyenesen teljesítésre kerül, a kérvényezés után 14 napon belül.

Ismételt, visszaélésszerű, indok nélküli adatkérvényezés esetén a XY egy mérsékelt összeget számíthat fel az adatok biztosítására, és további időre lehet szükség az adatok biztosításához.

Továbbá a XY  kéri a személyazonosság bizonyítását az adatok kiadása előtt, megelőzendő a visszaélésszerű használatot. A személyes adatok kikéréséhez kérjük használja az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot:

Adatigénylés / Adattörlés /Adatkorlátozás

KONTAKTFELÜLET BEILLESZTÉSE

 

b, Személyes adatok módosítása

Amennyiben a személyes adatok módosultak, vagy tévesen lettek megadva, a felhasználóknak joga van az adatok módosítását kérni. A személyes adatok módosításához kérjük keressen fel minket az a XY  e-mail címen.

c, Személyes adatok törlésének kérése

A felhasználóknak joga van az összes személyes adatuk törlését kérni. A kérést ingyenesen teljesítjük a kérést követő 14 napon belül. A személyes adatok törlése után a felhasználói fiók nem lesz elérhető, így az esetleg megvásárolt anyagok is elérhetetlenné válnak, mivel a felhasználói fiókhoz kapcsolódó személyes adatok elengedhetetlenül szükségesek a szolgáltatás eléréséhez.

A XY  kéri a személyazonosság bizonyítását a személyes adatok törlése előtt, megelőzendő a visszaélésszerű használatot. A személyes adatok törléséhez kérjük használja a fenti kapcsolatfelvételi űrlapot.

d, A személyes adatok feldolgozásának korlátozásának kérése

A felhasználóknak joga van kérésben korlátozni az adataik rendelkezésére bocsátását harmadik felek (szolgáltató partnerek) számára. A kérés benyújtása során megnevezhetőek a korlátozni kívánt szolgáltató partnerek is.

Fontos megjegyezni, hogy bizonyos szolgáltatókkal való együttműködés nélkülözhetetlen az oldal működéséhez (pl: Barion, mint fizetési szolgáltató), így az ő korlátozásuk esetén az oldal szolgáltatásai elérhetetlenné válnak a felhasználó számára.

A XY kéri a személyazonosság bizonyítását a személyes adatok átadásának korlátozása előtt, megelőzendő a visszaélésszerű használatot. A személyes adatok átadásának korlátozásához kérjük használja a fenti kapcsolatfelvételi űrlapot:

Magyarországon az adatvédelemmel foglalkozó hivatalos szerv a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH). A felhasználók az adatvédelemmel kapcsolatos jogaikról a NAIH honlapján tájékozódhatnak bővebben.

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság,
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C., Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.,
Telefon: 06.1.391.1400,
Fax: 06.1.391.1410,
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Honlap: http://www.naih.hu

9, ANONIMIZÁLT ADATOK ÉS “COOKIE-K”

A XY oldalon, e-mail üzenetekben és hirdetésekben használ ú.n. “cookie”-kat és hasonló technológiákat, mint követőkódok, re-marketing címkék, pixelek, amik a felhasználó hozzájárulása után lépnek működésbe.

Ezek a technológiák segítenek nekünk jobban megérteni a felhasználók viselkedését és érdeklődését, így segítve a magasabb színvonalú és hatékonyabb működésünket.

A célunk az, hogy a XY használata minél felhasználóbarátabb és személyesebb legyen. Amennyiben a felhasználó szeretné megtiltani ezeknek a technológiáknak a nem személyes adatok rögzítését, az megtehető az alábbi módokon:

-a webhelyen megjelenő cookie figyelmeztetések segítségével letiltható ezek betöltődése

-a böngészőben a “cookie”-k letiltásával

A XY-n található további cookie-kkal és követőkódokkal kapcsolatban további információt találhat a Cookie Nyilatkozatunkban.

Általános szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a kovacsoltvas.hu weboldal  (továbbiakban: Szolgáltató) és az elektronikus szolgáltatást igénybe vevő vásárló (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (továbbiakban: Felek)

Magunkról:

A weboldal elsődleges célja, hogy Vásárlóink minél hamarabb megtalálhassák a megfelelő termékeket és arról előzetesen kimerítő tájékoztatást kapjanak.

A weboldal az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\”Ektv.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\”) alapján szolgáltatóként társaságunk működteti.

Társaságunk Ektv 4.§-ban előírt kötelező adatszolgáltatása:

Szolgáltató:

A kovacsoltvas.hu weboldalt működtető Teddy Alfa Kft.  (eladó) adatai:

Cégnév: Teddy Alfa Kft.

Székhely:  1133 Budapest, Ipoly u.8 / c.

Személyes ügyintézés helye: 1133 Budapest, Gogol u.2.

Levelezési cím: 1133 Budapest, Ipoly u 8 / c.

Cégjegyzék szám: 01-09-942063

Adószám: 22754374-2-41

Elérhetőségek:

Telefon:+36 20 571-7705

E-mail: info@kovacsoltvas.hu

Személyes ügyintézés helye: 1133 Budapest, Gogol utca 2.

Ajánlatkérő:

Szolgáltatásunkat minden jogképes természetes és jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező gazdálkodó szervezet jogosult igénybe venni, amennyiben a sikeres regisztrációt elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen általános szerződési feltételeket, illetve a jelen weboldalon közzétett tudnivalókat, feltételeket.

Vásárlás menete:

A weboldalon úgy tud várárolni, hogy a kiválasztott termékeket a virtuális ”kosárba” helyezi az \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\”Kosárba\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\” gomb megnyomásával. Ezek után a \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\”Megnéz\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\” gombra klikkelve ellenőrizheti és még módosíthatja a lista tartalmát, majd az vásárlási szándék megerősítése után a rendszer automatikusan kéri a regisztrációját. Az vásárlás leadásakor történik a leendő  fizetési feltételek megjelölése (készpénz, átutalás) és a szállítási mód (személyes átvétel/házhozszállítás). – Megrendelést csakis írásba, személyesen a megrendelőlap aláírását követően, emailben vagy faxon tudunk elfogadni.

Ennek során csak a legszükségesebb, a termék kiszállítása és számlázása érdekében fontos adatokat kérjük megadni. (név, e-mail cím, szállítási és számlázási cím, telefonszám).

A vásárlást  követően egy automatikus e-mail üzenetben értesítjük a lista befogadásáról. Ügyfélszolgálatunk munkatársa telefonon megkeresi a vásárlót, hogy az ajánlatkérésben szereplő adatokat egyeztessék, és tájékoztatást kapjon a kiszállítás időpontjáról.

Weboldalon a termékek az általános forgalmi adót tartalmazó bruttó vételárai vannak feltüntetve.

A termékszámlát az Teddy Alfa Kft. állítja ki.

Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei:

Az adatbeviteli hibáknak a vásárlás elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

– az \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\”vásárlás\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.

– a személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám, stb…) a regisztrációhoz kapcsolódóan bármikor ellenőrizhető, változtatható a személyes adatok menüpontban

A vásárlást követően, ha tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, vagy törölni kívánja ajánlatkérését kérjük, jelezze az ügyfélszolgálatunkon az info@kovacsoltvas.hu e-mail címen, vagy  az alábbi elérhetőségeken.

Tel./Fax: +36 1 329-6487, Tel: +36 20 571-7705.

Termékszállítás

Csak készletünkön lévő 12.00-ig megrendelt termékek esetén tudjuk garantálni a másnapi kiszállítást abban az esetben, ha az adott nap munkanap. Amennyiben ajánlatkérésére pozitív visszajelzést kapott, és a megrendelést követően a termék készletünkre érkezésétől számított 2-7 munkanapon belül vállaljuk a termék kiszállítását.  

A házhozszállítás díjaként az előzetesen közölt és elfogadott díj érvényese, mely a kiszállított termékek súlyától függ.

A termék Magyarország területére történő házhozszállítását együttműködő partnerünk végzi.

A házhozszállítás pontos időpontjának egyeztetését futárszolgálatunk közvetlenül a Vásárlóval végezi. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban megkísérli a kiszállítást.

Házhozszállítási díjunk magába foglalja a rendelt termék raktártól rendeltetési helyig való szállítását (emeleti díj nélkül)!

A szállítási díj egy címre vonatkozik, tehát ha több terméket kell szállítani ugyanarra a címre, akkor is csak egy szállítási díjat számolunk fel.

A terméket átvételkor a Vásárló a futárral együtt kibontják a csomagolásból, kérjük, hogy alaposan nézze át, hogy nincs-e bármilyen sérülés a kiszállított terméken. Ezután a szállító átadja a Vásárlónak a számla eredeti példányát, valamint lepecsételi a garanciajegyet, és megkéri, hogy a számla szállítónál maradó példányát aláírva igazolja a termék sérülésmentes átvételét.

Személyes átvétel:

Önnek lehetősége van a terméket 1133 Budapest, Pannónia utca 76. szám alatt személyesen átvenni.

Az ajánlatkérés pozitív visszaigazolásáról megküldött elektronikus levélben tájékoztatjuk a Ajánlatkérőt a termék pontos beérkezéséről, amikortól lehetőség van átvenni azt a budapesti telephelyünkön.

Csomagolás:

Áraink tartalmazzák a csomagolás költségét.

Vételár megfizetése:

Jelenleg az alábbi fizetési forma közül választhat:

– készpénzben a szállító kollégának az áru átvételekor

– készpénzben a személyes átvételkor üzletünkben

– bankkártyával a személyes átvételkor üzletünkben

– banki átutalással fizet, ez esetben azonban csak az utalás számlánkra történő beérkezése után tudjuk kiszállítani a rendelt terméket.

Jótállás, szavatosság

A jótállásra és szavatosságra a polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései és a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről az irányadóak.

Termékeinket hivatalos gyártói garanciát nyújtva értékesítjük.

Minőségi reklamációval kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz elérhetőségeink bármelyikén.

Fontos, hogy a megrendelt termék átvételekor kapott garancialevelet őrizze meg a jótállási és szavatossági jogok érvényesítéséhez.

A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei

Távollévők között létrejött szerződés esetén a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet alapján a vásárló (fogyasztó) a szerződéstől indokolás nélkül elállhat:

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.

Elállási szándékot szóban (telefonon), postai úton és e-mailben is kifejezésre juttathatja a vásárló.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

Elállás esetén a Szolgáltató köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni.

Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek elállás esetében a vásárlót terhelik.

A Szolgáltató elálláskor követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését a Vásárlótól.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy a 17/1999. (II.5.) számú Kormányrendelet rendelkezéseinek értelmében, az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható:

Olyan termék esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza. Hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó már felbontotta.

Kifogások rendezésének módja:

A vásárlással kapcsolatban reklamációjával ügyfélszolgálatunkhoz fordulhat.

Telefon: +36 20 571-7705

E-mail: info@kovacsoltvas.hu

A szolgáltatás nyújtásával kapcsolatos vita esetén az igényével vásárló jogosult a vita rendezése érdekében a lakhelye szerint területileg illetékes Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz (www.nfh.hu), Békéltető Testülethez (www.mkik.hu) illetve Bírósághoz is fordulni.

Vonatkozó jogszabályok:

– 2001. évi. CVIII. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről

– a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959.évi IV. törvény

– a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.

Adatkezelési feltételek:

Az ajánlatkérés előtt Szolgáltató a www.kovacsoltvasi.hu oldalon bonyolított ajánlatkérés és visszaigazolás kísérőadatait, továbbá az vásárló által kitöltött regisztráció során megadott személyes adatokat tárolja.

Tájékoztatom, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, a regisztráció során szolgáltatott személyes adatokat Az ajánlatkérés( adásvételi szerződés) teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása céljából tárolja, illetve az adatkezelés a vevővel való kapcsolattartás, célját szolgálja. Szolgáltató (adatkezelő) a személyes adatokat, így a rendelés nyilvántartási lapokat a jogügylet alátámaszthatósága érdekében 5 évig tárolja.

Személyes adatait harmadik fél részére nem adjuk át és bizalmasan kezeljük, kivételt képez ezalól a termék kiszállítása (a szerződés teljesítése) érdekében az alvállalkozónként működő futárszolgálat részére történő név és lakcím átadása, aki a tőlünk kapott adatokat semmilyen formában nem jogosult felhasználni, tárolni, illetve harmadik fél részére továbbadni.

Adatai kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvénynek megfelelően járunk el.

Önnek joga van tájékoztatást kérni személyes adatainak kezeléséről, kérheti személyes adatainak helyesbítését illetve törlését. Személyes adatainak kezelésével kapcsolatban kérdéseit ügyfélszolgálatunk elérhetőségein vagy postai úton Szolgáltató székhelyére címzett levélben teheti fel.

A megrendelő tudomásul veszi, hogy az Interneten továbbított adatok biztonságáért a Szolgáltató nem felel.

Jogi Nyilatkozat:

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a honlapunkon megjelenő adatok, dokumentumok, információk, képek, ábrák, írások, és grafikák, illetve a honlap Ön képernyőjén megjelenő kialakítása a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény, illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény rendelkezései értelmében védelem alatt állnak.

Felhívjuk továbbá szíves figyelmét arra, hogy a honlapon megjelent egyes képek csupán illusztrációk, – ezt az adott kép mellett \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\”A kép illusztráció\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\” szöveggel jelezzük.

Kérjük, a termék vásárlásakor legyen figyelemmel erre, és a termék valós kép nem az adott típus és cikkszámhoz.

Az vásárlás véglegesítésével a Vásárló elfogadja az általános szerződési feltételeket, mely feltételek megváltoztatására Szolgáltató egyoldalúan jogosult a www.kovacsoltvas.hu weboldalon történő közzététellel.

Gyakran Ismételt Kérdések

Regisztrálnom kell az ajánlatkéréshez?

Igen. A www.kovácsoltvas.hu weboldalon csak regisztrált ügyfelek kérhetnek ajánlatot. Regisztrációkor csak az email cím valódiságát ellenőrizzük. (Email megerősítő automatikus email küldésével). Ajánlatkérését azonban személyes adatai megadása nélkül nem adhatja le. Adatait minden esetben bizalmasan, az Adatvédelmi Törvény előírásainak megfelelően kezeljük.

Az árak Bruttó ÁFÁ-val növelt árak?

Igen. A www.kovacsoltvas.hu weboldalon minden feltüntetett ár Bruttó ÁFÁ-val növelt fogyasztói ár.

A látható képekkel teljesen megegyezik a vásárolható termékkel?

A termékképeket a legnagyobb odafigyeléssel és pontossággal jelenítjük meg weboldalunkon, azonban a tévedés jogát fenntarjuk.

Fizetnem kell a szállításért?

Igen. Vásárlás esetén az ország egész területére a kiszállítást végző kollégáink a terméket lakásába, az Ön által megjelölt helyiségbe viszik. Ön csak rendel, és terméke néhány napon belül otthonában lesz. A szállítási költség kiszámítása a választott termékek függvényében történik.

Személyes átvétel esetén a termékek a telephelyünkön vehetők át szállítási díj nélkül. (1136 Budapest,Gogol u.2.)

Mit tegyek, ha nem találok egy terméket a weboldalon?

Keressen minket elérhetőségeink bármelyikén, és kollégáink tájékoztatják, hogy megvásárolható-e nálunk a termék, beszerezhető-e és várhatóan mennyi időt vesz ez igénybe.

Adnak a termékekhez garanciát?

Természetesen, áruházunkban minden termékre gyártó által biztosított magyarországi garancia érvényes, amelyek időtartama gyártónként és terméktípusonként változó, de minimálisan 1 év.

Ha nem tetszik a kiszállított termék, mit tegyek?

A kiszállítástól számított 8 munkanapon belül élhet az elállás jogával, amennyiben a terméket sértetlenül, és eredeti gyári csomagolásban visszajuttatja hozzánk. Ez esetben Önt terheli a visszaszállítás költsége, mi természetesen ezután visszafizetjük a termék vételárát. Amennyiben velünk kívánja visszaszállíttatni, további egyeztetést igényel.